Jag känner mig seriös

Hey party peoples! Nu ska jag ut och ränna i stan, som förr i tiden, utan alkohol mest troligt, om inte den där norrmannen som var med mig utmed korvståndet dyker upp och bjuder mig! Haha, nä nu var jag oseriös. Men jag hoppas iallafall att ni har en fartfylld lördagskväll utan några som helst problem, vi ses i dimman! Haha, eller nä, jag ska ju inte dricka.. Oseriösa jag. Ikväll har jag föresten på mig min nya klänning från gina som jag köpte för halva priset, kanske kommer med en bild sen. Hejdå!

Kommentarer
Maja. säger:

Vilken gullig header du har:) I vilket program har du gjort den? PS?

2009-06-28 | 23:01:18
Bloggadress: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback