Jag falller snart ihop.

Jag känner mig som om jag kommer falla ihop vilket ögonblick som helst, mina ögon flimrar, min näsa rinner och jag nyser som om jag aldrig har gjort annat.. I natt blev också en rätt så sömnlös natt. Jag somnade kring 1.00-1.30 och steg upp 07.30 så lite mer sömn har jag ju fått än igår. Ikväll blir det självklart att gå och titta på balen och se lilla Sara gå dära. Fast sen ska jag bara sova. Vi är dock lediga imorgon så då får jag ju sovmorgon så då känner jag att ljuset i slutet av tunneln börjar synas. Men däremot så har jag lovat Jennifer att gå på stan men det är ju först kring lite senare. Sen på torsdag så börjar jag antingen 10.00 eller 11.00 och då ska vi bara ha skattjakt, sen är sommaren här! Nog för att jag har så gott som sommarlov redan nu men.. Nu ska jag dra mig vidare. Vi ses när vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback