Jag är en tönt som spelar counter strike

Jag skrev ett riktigt långt inlägg imorse, men som de flesta nog vet så fungerade inte blogg.se så jag blev väldigt irriterad och min dag blev så gott som förstörd... Nä, jag är inte bitter. Nu sitter jag iallafall hos Peter medans vi är några här som lanar, fast jag lanar ju inte, jag sitter mest och läser bloggar osv. Men jag har faktiskt spelat lite cs med dom också, hehe. Hur kan folk vara så datanördiga nu för tiden?

Har iallafall pratat med Berit idag och hon sa att jag skulle fara förbi hos Birgitta någon dag och göra upp ett schema om hur vi ska jobba i sommar. Jag kommer inte få jobba lika mycket som förväntat, men jobba kommer jag då få iallafall. Nu ska jag dra mig vidare people! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback