Grattis mormor!

Ååh, vad jag är slutkörd just nu. Mina ben värker och jag vill bara sova, sova, sova. Jag fick enbart 4 timmars sömn inatt vilket har lett till en oerhört dålig konsentrations förmåga. Jag har iallafall fått två bra nyheter idag: Den första var att vi fick ha våran redovisning imorgon istället för idag vilket leder till att jag kan renskriva och plugga in bättre. Den andra bra nyheten var att jag fick godkänt i nationella i matte vilket jag var väldigt glad för eftersom matte inte direkt är min starkare sida. A har däremot hunnit bli sjuk också vilket leder till att han har hunnit smitta mig litegrann och jag som precis blivit frisk. Men jag kan inte hålla mig från att pussa på honom iallafall.

Vi har även hunnit förbi mormor idag och firat hennes 62 års dag. Så grattis till henne!

Jag har däremot även hunnit med att rensa ut mitt skåp litegrann idag också. Men mycket är fortfarande kvar, men jag ska ta hem saker som jag ska ha nästa år imorgon också så då försvinner det lite mer saker. Yes! Det är så skönt så här precis innan sommarlovet att titta in i ett tomt skåp. Nä, nu ska jag dränka mig i historia.

Min mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback