Gårdagen

Nu ska jag göra klart för er både Therese och Sandra en gång för alla: Ja, jag hade i silvershampot i två timmar!

Jag sitter på skolan och väntar på att lektionen ska börja, det är väldigt tomt i skolan idag verkar det som. Jag kom fram till en sak när jag och A var påväg in till skolan: Idag är den sista fredagen då vi går skola den här terminen! Hur underbart låter inte det?

Igår hade jag en fullbokad dag. Först for vi till Sandra och Jesper och firade Lovis som då fyllde ett år, sen for vi till Björn (A:s bror) och efter det for vi till A:s morfar och Eivor eftersom A skulle laga internet för dom. Men problemet var bara att vi hade inte ätit någonting på hela dagen och åt middag först 20.30 då vi kom hem. Det var tur att vi hade fikat hos Lovis, annars hade vi nog inte klarat oss.

Ikväll ska vi vara barnvakt åt Björn barn Saga som är ungefär 1,5 år. Så det kommer bli jätte mysígt. Imorgon kanske det blir att stå på loppis; jag, André, Sandra och Anton. Vi får väl se hur det blir med det. Nu ska jag dra mig vidare. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback