En dag på stranden..

Hejsan! Denna dag har spenderats på havsbadet med mamma, pappa och Sandra. Varken Nina eller Sara var sugna/hade tid att komma men det gick ju lika bra att vara med bara familjen någon gång. Vi låg på stranden till typ 16.00 då Lars (min farbror) ringde och frågade om vi ville följa med på Trapper och äta och sedan fara ut och köra båt. Pappa tackade ja till detta beslut så vi får då och åt på Trapper och jag åt jätte god mat som bestod av kött, strips och grönsaker, gött! Efter det så for vi då och åkte båt vilket var väldigt roligt. Vi for förbi farfar i långnäs och han blev väldigt glad över vårat besök.

Nu har vi sett på tv en stund och jag funderar på om jag ska försöka pyssla litegrann med armband och se om jag kan göra något nytt fint. A ska snart gå och lägga sig och jag är pigg än, ska dock upp tidigt imorgon och fara till havsbadet igen så jag ska ändå inte försöka att vara uppe så länge, men vi får väl se när jag blir trött. Jag hade föresten med mig kameran idag så jag lägger upp bilder på pixbox (lindahurtig.pixbox.se) imorgon eller någonting. Hej då!

Kommentarer
Gina säger:

Stranden och havet tackar man gudarna för sånna här varma dagar, right? :D:D

2009-06-29 | 11:24:38
Bloggadress: http://writingthroughlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback