Detta jobbarliv

Hej people! Imorse när jag steg upp så var jag så trött att jag funderade på att vara hemma, men eftersom jag visste att jag varken kunde eller egentligen ville göra det så tvingade jag mig upp och kämpade mig iväg. På jobbet idag så fick jag sällskap av en norrman i 40-års åldern som var lite full och var ett bra tag uti mig, han köpte tre korvar men var tvungen att fråga mig hur många han köpt. Jaja, norrmän.. Hehe, nu är jag dum, han var ganska trevlig även fast jag inte förstod ens hälften av vad han sa men, vad ska man göra åt det?

Nu är jag iallafall hemma och ska alldeles strax hoppa i duschen och skölja av mig äckel korvlukten som jag nu är alldeles less på, jag har även lagat äcklig alldeles för utspätt potatis och purjolök soppa till mig och Sandra men jag åt bara några skedar av den och åt en macka istället, men jag var ändå inte så hungrig eftersom jag åt en rätt så sen lunch. Nu, duschen som sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback