Det gick bra

Det gick bra att vara barnvakt igår, men man märker verkligen att man inte är redo att ha barn än. Jag var helt slut redan kring 22.00 (då hon hade somnat för ett tag sen) så vi gick upp och sov litegrann.Det blev inget loppis idag dock för mig och A eftersom A inte orkade och vi var för trötta.

Iställlet for A på dragracing i morse med några kompisar. Det var tänkt att jag skulle följa fast jag var för trött imorse fastän dom skulle fara kring 10.30 eller någonting. Nu ska jag iallafall gå och äta nå frukost.

Kommentarer
Nina säger:

Hehe ja man blir rätt trött när man har barn :p

men bra att man kan testa innan och se om man är redo eller inte :P

2009-06-06 | 13:16:29
Bloggadress: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback