Cruising?

Ikväll blir det troligtvis cruising med lite folk och så ska vi nog kanske fara och snabb hälsa på Björn som ville tacka för att vi satt barnvakt igår. Så kvällen är fullbokad. Ett problem är bara att jag inte har några kläder med mig som jag kan ha på mig ikväll, bara för stora mjukisbyxor och gårdagens tröja. Och A vägrar att fara hem till mig och hämta mer kläder, ibland önskar jag verkligen att jag hade körkort i detta ögonblick, men what to do? Jag ska ringa mamma och fråga om hon ska in till stan någonting så att hon kan komma förbi med kläder, men eftersom klockan redan är över 15.00 så är det ju inte så troligt att det blir så.

Har även varit inne på skopunkten och tittat och hittat några skor som jag blev väldigt sugen på. Jag tror att jag ska köpa dom när jag har fått lite pengar, vi får se hur det blir. Jag älskar skor så att jag känner mig väldigt sugen. Nu ska jag gå och hoppa i duschen och klä på några andra kläder så att jag blir en människa igen.

Kommentarer
Viktoria Nordenberg säger:

Hej!

Vad tycker du om min nya blogg-design?

Puss!

2009-06-07 | 16:32:31
Bloggadress: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback