Årets kräfta = Jag

Igår for jag, mamma och Sandra på havsbadet och solade hela dagen. Det blåste jätte kallt och man låg nästan och frös så jag struntade i att smörja in mig. Som jag ångrar det, direkt när jag kom hem så kände jag hur det hettade på kroppen och framåt kvällen var jag rödare än en tomat på hela kroppen, jag kunde knappt sova för att det gjorde så ont. Vilket inte gjorde saken bättre var att jag var tvungen att stiga upp imorse och jobba, och imorgon måste jag också jobba. Gaah. Jag har iallafall hunnit gå på stan med Sandra och Anton idag också och jag köpte en kjol, en blus och en klänning på rea. Och så hann jag in på Rima och köpte lite material till mina armband, så dagen har sett ganska bra ut. Nu ska jag dra mig vidare.


Så här ser jag ungefär ut just nu

Kommentarer
Sandra och Lovis säger:

Oh, jag ser också ut som en kräfta idag, även om jag smorde in mig med Lovis solskydd!



Såg på kyrkmarknaden att de hade en massa smyckesdelar och pärlor i ett av stånden, kanske ngt för dig?

Jag har förresten några armband med silvriga och lila pärlor som har gått sönder, du kanske vill ha de pärlorna och göra något nytt av?

2009-06-26 | 22:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback