Ännu mer plugg

Jag är på skolan och har lunch, jag har kommit fram hur mycket jag ligger efter och hur otroligt mycket som jag måste plugga idag. Nk, engelska, historia och säkert massa andra saker. Jag tror att vi ska ha inlämnat en artikel idag på nkn som jag inte ens har börjat med eftersom jag har varit borta så mycket, så jag ska fråga om jag får någon dag extra och göra den hemma så får vi se hur det går. Nkn börjar om ett tag jag vet inte riktigt hur länge det är kvar så jag måste kolla upp det.

Och vad har jag gjort annars idag då? Jag har hunnit ha en muntlig bokrecension som jag mest improviserade på, men det gick bra. Annars har det inte hänt så mycket av intresse. Nä, nu ska jag ta mig i kragen och göra bort lite plugg. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback