Träning is the shit

Jag kom just hem från ett rätt så rejält träningspass. Jag kommer inte ihåg vad det heter just nu och orkar inte kolla upp det, men man stod och boxade i luften till musik och det var verkligen jätte roligt! Funderar på att köra samma sak på torsdag igen, jag känner taggen! Jag har även hunnit äta nyss och jag stekte upp en färdig pasta bolognese och kokade lite grönsaker till, yummie!

Däremot är jag grymt trött just nu och jag rätt så mycket att göra Jag har inte ens hunnit dusha från träningen än, men jag ska städa lite först, sen ska jag göra det. Ja, jag vet, jag är äcklig. Imorgon ska föresten min gulliga mormor bjuda mig, Therese och Sandra på lunch. Det blir mys. Men nu orkar jag verkligen inte skriva nå mer. Hejdå.

Kommentarer
Becca säger:

visst är det härligt och träna? =) trevlig blogg du har!

2009-07-12 | 21:49:44
Bloggadress: http://bexxan.blogg.se/
Jennie säger:

bodycombat! :D

2009-07-12 | 22:23:55
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback