Tack alla ni som gillar mina armband

Idag sålde jag ett till armband till Bea. Jag blir så himla glad när folk säger till mig att dom är fina och vill ha dom! Funderar på att stå på loppis på lördag och sälja några istället för att jobba, men jag tror ändå att jag tjänar mer på att jobba så det blir nog kanske inte så, men om det nu blir så så ska jag stå hela dagen med min syster!

 Ja.. Vad har då hänt idag? Jag har jobbar, gjort en god kycklingsallad och gjort.. ingenting! men det måste man ju få unna sig ibland, att göra ingenting. Det var tänkt att jag skulle vara med A, men tönten bestämde sig för att fara på lan istället så nu är jag helt ensammen, ska dock kanske fara och hälsa på en snabbis om en stund, we'll see.. Jaja, nå mycket mer har jag inte att skriva, vi ses när vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback