Stackars André..

Jag var ju då på synundersökning imorse klockan 10.00 och ja people, vad ska man säga.. Jag ska få glasögon! Nä, jag skojjade bara, min syn var hyfsat bra, jag såg lite sämre på vänster öga men det är ingen big deal. Fast jag vill ju ha glasögon! Jag tycker det är snyggt, jag hade till och med valt ut bågar.. Men jaja jag får vänta tills jag är typ 50 år, då kanske jag får glasögon, hehe.

A blev föresten påkörd bakifrån igår. Det blev någon buckla på bilen så han ska få en ny kofångare. Men han hade ont i skallen hela kvällen igår så vi får in på akuten bara för att dokumentera ifall det skulle bli värre. Han har iallafall tid hos en sjukgymnast imorgon och jag hoppas att det blir bra och inte är något allvarligt. Han kan ju ha fått en hjärnskakning, det blev tydligen en ganska hård smäll, stereon flög tydligen också ut så det slog nu i ganska hårt. Stackars min lilla älskling.

Igår var det fest med Andrés föräldrar. A gick dock och la sig tidigt eftersom han hade så ont i skallen men jag satt kvar ett ganska bra tag med hans föräldrar och deras grannar. Fick även sålt lite armband till dom så det var roligt. Idag har jag även hunnit göra lite fler armband. Har lagt upp annonser hära på min blogg och bilder på pixbox så det är bara att titta. Mamma och pappa kommer föresten hem idag, dom är på väg hem nu och var i Umeå när jag pratade med dom sist så dom kanske är hemma på 1,5 timme så får jag se om dom lever iallafall. Nu ska jag dra mig vidare och göra lite andra små saker. Jag kanske uppdaterar ikväll om jag har tid men nu måste jag gå, men vi hörs ikväll eller imorgon eller någonting! Bye!

Kommentarer
Anonym säger:

sv; okej vi håller på o kikar på film vi =)

2009-07-14 | 15:46:51
Bloggadress: http://fribor.blogg.se/
Emma Palm säger:

Händelserik dag i alla fall :)

Tycker om dina smycken!



Ha en bra dag!

Kram

Emma

2009-07-15 | 08:34:57
Bloggadress: http://www.emmapalm.se
N säger:

Vilken fin design du har på din blogg:)

2009-07-15 | 10:46:28
Bloggadress: http://nathalielarssonmorau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback