Shopaholic?

Hejsan! Jag kom hem för någon timme sen från några gamla kompisar i Luleå som heter Hanna och Lena. Lena är Hannas mamma och vi känner dom eftersom Hanna låg på sjukhuset samtidigt som Sandra när dom var små, båda hade hjärtfel och fick operera sig första gången när dom bara var några månader sedan. Hanna har en sjukdom som jag just nu inte kommer ihåg vad den heter men den gör att hon har svårt med väldigt mycket. Men Hanna är ändå jätte glad och jätte social. Kände bara för att prata lite om det. Det var ungefär 5 år sedan jag sist träffade dom men jag trivs där väldigt bra och jag och Sandra funderar på att fara dit och hälsa på igen redan nästa vecka så vi får se hur det blir. Vi har då haft det väldigt trevligt iallafall.

Nu har jag precis "jobbat" lite. Jag har räknat kassan och fixat lite annat. Jag känner mig väldigt glad just nu eftersom boken "En shopaholics bekännelser" damp ner i brevlådan antingen idag eller igår. MIN SOMMAR ÄR RÄDDAD! WOOHOO! Fast jag kan ändå inte börja läsa den än eftersom jag nu håller på med "Flickan som lekte med elden" av Stieg Larsson.

Däremot så har jag märkt att jag på sista tiden har blivit en riktig shopaholic. Igår gick vi på stan och jag som inte hade tänkt köpa någonting kom hem med en skinnjacka (som jag hittade på en marknad för 280:- och den var väldigt snygg), en klocka för 150 :- (skulle egentligen kostat typ 380 :- eller nått sånt) och ett linne för 150:- gaah, ni ser ju! Jag är iallafall väldigt nöjd med mina inköp.


Kolla vad som damp ner i brevlådan!
Lägg märke till hur den matchar mitt
tangentbord och min mus, hehe.


Min älskade klocka med "diamantram" runt.


Kommentarer
Jennie säger:

Åh vars hittade du klockan, en sån vill jag ha!!!

2009-07-08 | 11:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback