Resultatet av att vara vaken i över ett dygn

Jag tjänade 60 :- på loppisen igår fast då stod jag ju bara till 10.00 för då skulle jag ju fara och jobba. Det var så himla kallt igår att jag var tvungen att fara hem lite tidigare från jobbet. När jag kom hem var jag vaken ett litet tag fast sen la jag mig i sängen och däckade så gott som direkt. Jag sov i ca 4 timmar tills A kom hem från havsbadet och väckte mig. Då var jag vaken i 1-2 timmar och efter det så gick jag och la mig igen, och då kan väl klockan ha varit 22.00 men jag sov ändå tills 12.00 nästa dag. Nu är jag iallafall vaken och pigg, så det blir troligen bio idag, vi ska se ice age 3, hehe. Men nu ska jag dra mig, hej då people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback