Redan trött på jobb..

Hejsan people! Jag ska upp om ungefär 7 timmar och det känns inte bra, men jag är alldeles för pigg för att försöka sova nu, blä för detta eviga jobbande, och jag som inte ens har gått ut skolan än är redan trött på att jobba. Eller jag tror ju faktiskt att jag skulle tycka det var lite roligare om jag fick jobba med någonting jag gillade, typ i en klädesaffär, jag menar; alltid ha koll på nyheterna OCH få rabatt, GAAAH, låter som någonting för mig, och nej jag tror inte bara att det handlar om det, men jag gillar att umgås med folk och så också, ääh, jag får fixa det till nästa sommar. Hejdå!

Kommentarer
Anonym säger:



Är du jättesnäll att rösta på miig hod frida här : http://fridasjoblom.blogg.se/2009/july/utkast-har-kommer-1.html#comment

jag är nummer 9

SKulle vara jätesnällt alla som har röstat får gärna skriva det och dem blir LÄNKADE av mig .

/////

friiiidaenockssonblogg.se

2009-07-28 | 13:39:52
[ t a k a i . b l o g g . s e ] säger:

HEJ SNYGGING! :D

vilken söt blogg du har, hihi <3

ska vi lägga till varandr apå bloglovin? :]

2009-07-30 | 16:16:33
Bloggadress: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback