Norrländska jordgubbar!

Vi har fått jordgubbar! Stora, röda, färska, söta jordgubbar! Jag menar, hur underbart är inte det? Nu behöver jag inte köpa godis den närmaste månaden! Hahaha. Alla borde smaka jordgubbar från norrbotten, för det är verkligen dom godaste jordgubbarna som finns. Dom är mycket sötare än jordgubbar som kommer ifrån södra Sverige, det enda negativa är ju att det tar längre tid för dom att "mogna". Men jag lovar er, testa dom, ni kommer inte att ångra er!



Snart ska jag in till stan och köpa biljett till pdol! Den här dagen har blivit väldigt bra och jag känner mig väldigt nöjd över att dagen blev så hära. Nu saknas bara A, annars hade allt varit helt perfekt! Jag gjorde även två nya armband igår kväll som jag kan lägga upp bilder på senare när jag kommer hem, jag tror nämligen inte att jag hinner nu innan vi ska fara men det ska nog ordna sig.

Kommentarer
Therese säger:

Men hallå? Det blir ju skitfult. Två på tok för låga bord?

2009-07-22 | 15:13:07
Bloggadress: http://theereese,blogg.se
ellen säger:

tack dsm! :)

2009-07-22 | 16:48:42
Bloggadress: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback