Luleå kalaset

Jag kom nyss hem från Luleå, vi for in en snabbis på LK men det var ganska överskattat så vi for hem efter bara någon timme. Jag var där med André, Andrés bror Björn och hans tjej och så var Walle med. Vi hade det trevligt när vi gick omkring dära även fast man blev less nästan direkt.

Uppdateringen har kanske som ni märkt inte varit den bästa det senaste dagarna, men mitt liv har typ gått ut på att jobba så det har inte direkt varit en bra vecka, helst inte när solen helt plötsligt visade sig i måndags och har stannat hela veckan, det är bara för att jag har börjat jobba va? Det värsta av allt är att jag ska jobba på lördag också.

Jag har föresten kollat upp när "höstlovet" är och kom fram till att det var den 27/10 - 31/10 på ett ungefär, det är några helger där emellan också så det blir troligtvis att fara till göteborg den 23- eller den 24-oktober, vi får se helt enkelt, men som jag ser fram emot resan, slippa detta hemska ställe och få spendera tid enbart med min syster! Nä, nu blir det sängen för min del, det blir ju jobb imorgon också, tyvärr.

Kommentarer
[ t a k a i . b l o g g . s e ] säger:

*svar;*

klickar dit dig på en gång! :D <3

sötnos hihi

2009-07-31 | 02:15:23
Bloggadress: http://takai.blogg.se/
[ t a k a i . b l o g g . s e ] säger:

*svar;*

YAY! :D

vad glad jag blir, hihi.

du är inte intresserad av en ny bloggdesign? :>

2009-07-31 | 12:10:09
Bloggadress: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback