jobbig dag

Jag är helt slut i kroppen! Först och främst så jobbade jag från 10.00 - 15.15, och jag brukar jobba senast till 15.00, fast en kvart är ju inte så mycket så det spelar ju ingen roll. Sen efter att jag hade jobbat så hann jag inte mer än äta innan vi skulle till Therese och se hennes omgjorda badrum och skjutsa in henne till stan, när vi hade gjort det så for vi ganska snabbt hem men jag hann inte så mycket mer än att komma hem så tog jag moppen till step in för att träna lite body combat, efter passet så gick jag även två rundor på löpbandet (= 800 meter). Sen så fick jag köra moppe till A för att klippa hans hår och umgås med honom litegrann och nu sitter jag hära, hemkommen med Ozzy i knät. Så det var allt jag hade att säga, det blir jobb imorgon också så NU ska jag sova. Hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback