Jobb imorgon

Imorgon blir det jobb för min del så just nu ligger sängen och väntar. Jag har lagt upp både lite annonser på nya och på gamla armband så titta gärna och säg vad ni tycker eller om ni är intresserade. Jag har däremot inte hunnit göra så mycket idag förutom då att vara in en sväng till stan och köpa biljetter till pdol. Jag har däremot hunnit med att sova i en timme, jag hade stängt av mobilen och låst dörren men ändå vaknar jag efter en timme då av att pappa står och bankar på dörren, här i huset får man aldrig sova annat än på natten då jag helst är vaken. Men eftersom jag börjar sommarjobba på klubben på måndag och kommer vara tvungen att stiga upp 8.00 så är det ju bra att jag sover på nätterna och inte på dagarna, men jag har ändå inte sovit lika länge som jag brukar göra på somrarna, jag har stigit upp senast 12.00 varje dag och förra sommaren till exempel så steg jag upp kring 14.00 varje dag så det är jag stolt över, men jag har ju faktiskt jobbar med korvvagnen ganska mycket i sommaren så det är väl också en anledning till att jag inte har vänt på dygnet så mycket.

Men nu tror jag att jag ska gå och krypa ner i sängen och läsa en bok och mysa. Jag vill ju ta mig upp imorgon också så det är bara att hoppas att jag kan somna i natt, så hej då!

Kommentarer
Emma säger:

tack så mkt :) jag gillar din blogg också :)

2009-07-23 | 10:42:01
Bloggadress: http://glamorouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback