I'm a good girl!

Nu är jag hemkommen från loppiset och jag tjänade ungefär 170 :- tror det var lite mer men jag har inte orkat räkna ut exakt vilket ni kanske förstår. Det var då väldigt många som var intresserade av mina armband och jag sålde även några men dom flesta tyckte att 25:- var för dyrt för ett nytt, oanvänt, handgjort armband. Dagens ungdomar, oj oj oj.. Hehe. Nej men jag blev väldigt nöjd och det var jätte skönt att få bli av med lite saker även fast jag hade tjänat mer om jag hade jobbat och sålt korv idag. Men det är skönt att slippa komma hem och må illa efter all korvlukt, jag behöver ju också en paus då och då.

Snart ska A komma och om ett tag ska vi laga wook så det kommer bli jätte gott. Men vad jag ska göra tills han kommer vet jag inte, jag ska iallafall lägga upp lite annonser på några nya armband som jag har gjort om ett tag, så kolla in om ett tag igen! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback