Havsbadet

Hejsan! Jag vet att jag inte har uppdaterat på ett x-antal dagar. Men jag har varit på havsbadet och sovit dära och gjort massor av saker. Nu har jag iallfall lite pengabrist sådär inför pdol, men jag ska kanske jobba imorgon så det kommer nog ordna sig, men jag har inte hunnit köpa biljett än så jag är väldigt stressad men vi får hoppas att det ordnar sig.

Igår så följde jag med A till Pajala och massa andra ställen. Vi for även förbi alko och A shoppade litegrann dära. Jag har inte så mycket mer att skriva om eftersom att det var så länge sedan jag skrev och jag vet inte vad jag ska skriva om då eftersom det finns för mycket att skriva, jag kanske uppdaterar mer senare om jag kommer på något intressant att blogga om. Hejdå.

Kommentarer
Therese säger:

Vi ska väl slänga det tror jag.. Vaddå?

2009-07-21 | 23:36:53
Bloggadress: http://theereese,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback