Ett långt och rätt så onödigt inlägg klockan 6.00 på morgonen!

Det var rätt så länge sen som jag skrev ett inlägg. Jag har mest lagt upp annonser om mina armband vilket har ledit till att jag har dubblat mina läsarsiffror och det känns väldigt roligt. klockan är 6.00 på morgonen och då kan man ju tänka -"men Linda, vad gör du uppe så tidigt? Du som brukar stiga upp vid13.00 tiden?" Så därför ska jag berätta det för er, här kommer den obehagliga sanningen: - Jag har aldrig gått och lagt mig! Jag ska nämligen på loppis med Sandra om ca en halvtimme och efter det ska jag jobba och sälja korv så jag och Sandra kände att det var lika bra att vi inte gick och la oss. Men jag kommer att ta med mig mina armband på loppiset så får vi se om någon är intresserad. Jag har gjort ett par nya armband nu inatt, så jag lägger upp lite annonser någon annan dag om jag inte säljer dom idag, vi får se. Det är ju lite dyrt pris för att vara på loppis och jag har hört rykten om att köparna brukar vara ganska så snåla så att jag kanske inte får något armband sålt, men jag ska hur som helst sätta upp en latt där det står: Handgjorda armband. Då kanske folk blir lite fashinerade. Men vi får se people.

Igår var vi föresten hos Jennie i Luleå, eller vi var aldrig hemma hos henne, vi gick mest runt på stan och så. Jag köpte bara en skarf, och Jennie köpte en likadan, hon hittade den först och den var så grymt snygg att jag också var tvungen att köpa en. Jag har varit grymt mycket shopaholic på sistone. Igår, eller i förrgår är det ju nu, så köpte jag en jätte söt blommig klänning, och i förrgår köpte jag en jätte söt liten brun väska, en sån som jag har sökt. Jag blev jätte nöjd över mina köp men nu har mamma och Jennie tvingat mig att spara så att jag kan köpa ett par "dyr" jeans i Luleå för typ 1000 :- Dom vet om att jag hellre går i mjukisbyxor eftersom jag hatar jeans men dom säger att det bara beror på att jag har fel modell, så någon gång näst, nästa vecka så ska jag fara till Luleå och gå på stan med Jennie på jeans terminalen så får vi se vad jag köper. Han som jobbar dära är tydligen jätte duktig på att hjälpa till också, så det vore ju jätte roligt om jag hittade ett par jeans som jag faktiskt tyckte såg bra ut på mig och som var sköna.

Jag tror att jag ska gå ner till Sandra nu och vänta på att hon blir klar så att vi kan fara, vi ska ju faktiskt förbi klubben också så det är bara att fara i tid. Jag känner att det här blev ett väldigt långt inlägg om onödiga saker om mig, men jag är ju ganska onödig så det blir perfekt. Hej då people, hopppas ni gillar mina armband!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback