En kväll med Sara

Ikväll har jag varit med Sara och vi har haft det jätte mysigt och sett Benjamin Buttons otroliga liv och ätit honungsmelon. Filmen var då lika bra andra gången som första så ni som inte har sett den, se den!
Det blev föresten inge jobb för min imorgon så jag har det lite knepigt just nu med förköp till pdol eftersom imorgon är sista dagen att köpa förköp och då har jag inga pengar, men det ska nog ordna sig. I värsta fall får jag köpa vid grinden.

Jag har även hunnit med att tvätta litegrann nu. Det blir verkligen stor skillnad när man måste laga sin egen mat och tvätta och så själv. Men imorgon kommer mamma och pappa hem så då behöver jag inte äta färdigmat eller soppa nå mer. Det kommer att bli helt underbart!

Men nu ska jag gå, har lite grejjer att göra innan jag går och lägger mig, städa lite och så ni vet. Hejdå!


Kommentarer
Claudia säger:

Hej hej! Just nu har jag en fototävling på min blogg om sommarens bästa bild. Så kika gärna in och var med och tävla. Kram! :)

2009-07-21 | 23:47:31
Bloggadress: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback