En kväll med Jessi och Sara

Hejsan! Kvällen har spenderats med Jessica och med Sara och vi har sett en av världens bästa filmer, Moulin Rouge som jag har sett typ 1000 gånger, och så fixade jag även till Sara litegrann medans Jessica satt framför min dator (hon är lite kär i internet nu eftersom hon inte har något i hennes lägenhet) så det var jätte roligt. Sara for dock hem för ett tag sedan så nu är det bara jag och Jessica hära, direkt när Sara for så gick vi och drack lite te och skrattade hysteriskt åt lite roliga saker. Och så har vi även hunnit med att bli lite rädda när Jessica plötsligt skriker rakt ut, och mina reflexer när någon skriker är att jag också skriker rakt ut ännu högre, men när vi såg att det bara var katten så började vi garva åt det, hehe.

Jag har gjort om lite armband idag, stylade upp dom lite så dom blev snyggare och så, jag kommer lägga upp annonser på dom om ett tag, men jag sitter vid fel dator så har inga bilder tillgängliga, men jag lovar att dom är uppe innan imorgon bitti.

Jag ska upp och jobba imorgon så vi får se hur sliten jag är på jobbet, men va fan, ibland måste man ju få ha roligt också och inte bara jobba, eller hur? Men nu ska jag dra mig vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback