En dålig morgon..?

God morgon (Eller god förmiddag?)! Imorse blev det en väldig dålig start på min efterlängtade sovmorgon. Först före 11.00 någon gång, då ringer A och väcker mig. Sen kring 11.30 ringer först hemtelefonen så att jag vaknar, och precis när jag håller på att somna om ringer mamma. Och precis efter jag har pratat med mamma och håller på att somna om så smsar Jessica mig. Efter det så gav jag upp och gick istället upp och åt frukost. Men samtalet från mamma ändrade dock mitt dåliga humör väldigt mycket, mamma och pappa hade fått två biljetter av Lars och eftersom inte dom har tänkt att gå någonting så ska jag och Sandra få en var, så då behöver jag bara betala för en till biljett som jag också kanske får gratis om jag ska stå och sätta på band, men det är inte säkert eftersom dom kanske redan har nog många som ska göra det, men det är ju ändå skönt att bara behöva betala för en dag, eller hur?

Så det gjorde mig ju genast på bättre humör kan jag medge men jag såg verkligen fram emot att vakna av mig själv någon dag, men what to do? Jag försöker att inte vara bitter, hehe. Men jag ser iallafall verkligen fam emot den här helgen.

Funderade även på att fara och träna idag på Step in men när jag kollade vad det skulle vara för pass idag såg jag att det bara skulle vara ett spinning pass och ett body pump pass så jag kände inte för det. Jag gillar body pump men jag känner bara inte för det just nu. Jag får försöka fara på body compat imorgon om jag nu inte ska stå och sätta på band. Nu tänker jag bjuda på en bild på mig och min darling!


Jag är dock osminkad och det ser ut som om A är
snaggad, men jag tycker ändå att den här bilden
blev jätte fin!


Kommentarer
Therese säger:

Vi använder det största bordet som sängbord till pojkrummet så det är bara två bord kvar. Blir inte så snyggt. Och det där borde kostar i nyskick 300 kronor på IKEA. Går ju att köpa själv..

2009-07-22 | 13:35:25
Bloggadress: http://theereese,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback