Bakis dag

Idag är det bakis dag för min del. Jag drack typ ingenting igår men i fredags drack jag väldigt mycket. Jag drack fem gin (4,7%) någon sorts salmiak likör, flaskan var dock ganska liten och procenten inte högre än 20% och så drack jag en halv mellan stor doodley så jag har vissa minnes luckor från kvällen. Annars mår jag faktiskt ganska bra idag, det enda är att jag är lite trött men det är inte så farligt, så jag har bestämt mig för att fara och träna ikväll, synd bara att jag måste köra moppe, det är jag väldigt less på.

Jag kommer att lägga upp bilder till veckan på pixbox och kanske lägger upp några bilder här också, men jag orkar bara inte göra det just nu, så vi får se när dom kommer. Föresten så börjar jag ju dessutom jobba på klubben imorgon, jag ska typ klippa gräs och göra sådana jätte tråkiga saker. Blä! Men what to do?

Jag älskar min underbara boyfriend A <3   (Lovade honom att skriva något romantiskt om honom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback