Annonser upplagda!

Nu har jag då lagt upp annonserna för ett tag sedan så det är bara att kommentera om ni är intresserade av nått, för det skulle ju vara väldigt roligt. Just nu sitter iallafall jag och Jessica vid varsin dator och sitter och gör lite olika saker, men jag tror snart att det blir sängen för min del, eller iallafall tvn. Mina ögon börjar bli ganska hängiga just nu så att det är väl lika bra så att jag slipper halvsova imorgon, men nu ska jag gå vidare, ville mest bara säga att jag har lagt upp annonserna. Ni kan föresten få lite bilder från pdol:


Jag och Sandra är laddade


Förfest!


Snygg-Sara!

Försäljaren: - Du passade väldigt bra i den där hjälmen!
Sara: - Tycker du?
Försäljaren: - Ja, väldigt!
Sara: - Då har du dålig smak.

Självklart hittar ni mer bilder på pixbox så fort jag får lite utrymme att ladda upp för, men jag har inte fått utrymmet än och det är den 1 augusti nu, oh no! Men jag fixar det imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback