Utan ork.

Nu sitter jag på skolan och kl är alldeles för tidigt för mig, skulle trivas bättre i min underbart sköna säng just nu. Jag vill bli sjuk bara för att få ta en paus och vara ledig. Men fastän man bara är borta en dag så får man väääldigt mycket att ta igen. Så jag håller mig hellre här i skolan. Nu har vi historia och jag ska skriva lite av min artikel. Och när jag kommer hem ska jag skriva klart den. Och jag ska inte vänta tills inatt som jag brukar göra. Nog för att det är då jag är bäst på att plugga men.. Idag kommer Therese hem från Göteborg så det kanske blir att hälsa på henne sen. Idag ska vissa av oss få veta betyget på VeMen. Bland annat jag. Finally!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback