Spara pengar?

Det verkar som om skolan har skippat värmen för att spara pengar för här är det då iskallt. Jag var tvungen att gå och hämta min jacka bara för att jag höll på att frysa ihjäl, och så kom jag på att jag kunde gå till biblioteket och sitta vid datorn ett tag, so here I'm! Men, ett problem.. JAG SITTER BREDVID EN ISKALL FLÄKTLIKNANDE SAK SOM BLÅSER UT KALLUFT!! Det skulle inte fårvåna mig om den blåser ut massa mögel också så att jag får cancer och dör. Allt på den här skolan har typ mögel. Nu vågar jag inte skriva något mer med risk för att det finns mögel i tangentbordet, och jag vill inte ha mögel i fingrarna.!


Kommentarer
Linnéa säger:

HAHAHHAHAHHA XD Överreaktion? xD hahahha xD

2009-01-30 | 16:21:27
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback