Sov dags för mig!

Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, blev bara sugen på att skriva litegrann först. Idag har jag och mamma gått ut och gått hyfsat långt och på vissa ställen var man ju till och med tvungen att pölsa runt i snön så det ger plus poäng tycker jag! Idag kom jag en tjej på samhällsen som pluggade i USA och förklarade hur det var där och vad dom gjorde och så. Då kom jag att tänka på att det kanske är någonting jag borde göra. Jag menar, jag har alltid velat fara till USA och jag har alltid velat fara utomlands och plugga. Så det kan nog vara ett alternativ för mig. Jag tror  iallafall att jag skulle trivas väldigt bra där.

Nu blir det sängen nästan direkt. Men jag kan lägga upp en grymt bra låt som jag har nött dom senaste dagarna som jag har snott av Therese =) Here it comes!


Pink - Dear mr president

Kommentarer
Jennie säger:

om du far till USA så kommer jag och hälsar på! =D

2009-01-20 | 23:20:01
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback