Skola imorgon..

Imorgon börjar skolan om igen och det känns som om jag aldrig kommer somna inatt. Men jag får försöka göra mitt bästa. Men med tanke på att jag vaknade 16.00 idag så känns det som om jag inte kommer kunna att somna så tidigt. Jag hade tänkt att stiga upp kl 11.00 men inte det.. Jag var för trött så jag fortsatte bara sova.

Idag (Den tiden av dagen jag har varit vaken) så har jag städat. Jag har dammsugit, dammtorkat, bäddat rent plus att jag har hunnit laga några tröjor. Nu sitter jag och ser på film och tar det lugnt. Så jag ska fortsätta se nu. Ha det bra.

Kommentarer
therese säger:

Självklart kan vi det! :)

2009-01-07 | 23:34:50
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/
Linnéa säger:

Uush! Asså jag förstår inte varför det alltid ska vara så svårt att somna dagen innan skolan efter ett lov >< Dock är man ju dygnvändare... men ändå xP Jag brukar typ alltid sova jättelite kvällen innan xP ojoj!

2009-01-09 | 16:40:01
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback