Skit buss.

Jag missade bussen som tydligen gick kl 15.00 och jag trodde den gick 15.10. Så nu har jag gått till pappas jobb och väntar på att han ska sluta så att jag får åka hem med honom. Annars har det varit en väldigt dryg dag förutom att vi fick sluta tidigare då. Vi har haft grupprov idag och det gick väl ganska bra tycker jag. Men nu vill jag bara hem och sova. Träffade både Jennifer och Emma idag när dom var och kollade på olika program på våran skola. Det var roligt att träffa dom två eftersom jag varken har träffat någon av dom på ett ganska så bra tag. Men nu är den hårda biten av veckan över eftersom vi slutar tidigt alla andra dagar. Sköööönt.

Annars så händer det inget särskilt idag. Ska försöka att plugga lite matte och skriva litet av ett brev som vi ska skriva på samhällsen som är riktat till Lilja i "Lilja 4-ever". Men det går nog ganska snabbt att skriva det om jag ens orkar göra det idag. Vi har ganska lång tid på oss så det är då ingen stress. Resten av dagen blir det väl att ta det lugnt och sitta framför tv:n och kanske gå ut och gå. Jag har försökt att börja med gi-metoden nu och det går väl bra än så länge. Men jag gör det ju mest på skojj så det är inte så seriöst. Föresten så är det väntat att Sandra och David ska få barn idag. Jag har dock ingen aning om dom har fått barnet än eller om barnet blir försenat eller någonting. Ni får ge mig uppdateringar. Grattis till er iallafall! Men nu tror jag att vi snart ska bära av hemmåt så jag ska slita mig från datorn och fara hem helt enkelt. Sandra (som också ska åka hem med pappa) borde komma närsomhelst också. Jaja, ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback