Shitshitshit!

Jag tar mig inte hem för att hämta alla mina saker som jag behöver! Jag har ju kläder, men jag behöver hämta min kamera, byta mobil och det viktigaste av allt: Hämta mina P-piller! Aaaaah! Jag kanske kan åka med Jenny till Munksund men jag får inte tag på henne nu heller. Ska testa igen om ett tag. I värsta fall får jag hoppa över att ta p-piller idag och så får jag ha mobilen avstängd största delen av kvällen förutom när jag ska ringa. Jag vill att A ska komma hem! För jag saknar honom och det blir lättare om han är här!

Jag har ingen aning vad jag ska göra. Jag tror att jag ska börja med att klä på mig lite smått och kanske gå ner och duscha, och så ska jag borsta tänderna. Jag känner mig väldigt rastlös. Har INGENTING att göra. Läste ut min bok igår så jag kan inte ens läsa. Vill hem och hämta en ny bok! Nu ska jag bli lite mindre hyperaktiv och sluta beklaga mig över allt. Jag hoppas att kvällen blir lyckad iallafall, för jag tror att det kommer bli jätte roligt.

Kommentarer
Anonym säger:

you wish!

2009-01-24 | 13:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback