Rastlös.

Nu är jag lite piggare än vad jag var när jag skrev det förra inlägget. Har föresten sett ett par jeans leggins idag som jag ska köpa direkt när jag får pengar. Jag som hade tänkt att vara sparsam den här månaden. Men det är väl tanken om att vara sparsam som räknas? Idag har då jag och Therese gått på stan. Hon har bjudit mig på mat på nodo och det var riktigt gott. Sen gick vi in på Vera M (där jag visste att det fanns jeans leggings, hade bara inte hunnit se hur dom såg ut än) och så köper Therese mina jeans leggings, men det skiter jag i för jag ska ändå köpa dom när jag får pengar.

Jag hoppas bara jag tar mig någonstans ikväll vilket jag antagligen inte kommer göra om inte någon känner för att vara jätte snäll och komma och hämta mig och sen skjutsa in mig till stan?! Jag har inte ens orkat plugga nå än. Däremot har jag tittat på nå kort jag har tagit på mig själv  imorse och raderat typ 2/3 av dom eftersom jag aldrig blir bra på kort. Men jag ska lägga upp ett kort åt er eftersom jag tycker om er så mycket!
Jag måste ta mig! Annars kommer jag sitta alldeles ensam för mig själv en fredagskväll! Och det är inte okej. Det är okej att ta det lugnt med A en fredagskväll men jag kanske inte ens kan vara med honom eftersom han inte orkar komma. Dum-André! Just nu är jag ganska så tired. Men sova kan man göra när man blir gammal! Jag kanske skriver en gång lite senare ikväll eftersom min kväll antagligen kommer bli skit tråkig och ensam. Buhu. Kom och trösta mig! André!!!! Jaja nog om det, här har ni bilden!


Kommentarer
Jennie säger:

vad svamlar du om att du inte blir bra på bild, du är ju jättefin!

2009-01-16 | 23:52:41
Bloggadress: http://jenniehurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback