Plugg.

Nu sitter jag och ska försöka plugga lite nk och har just duschat. Usch vad jag är less plugg men det är bara att härda. Bara två och ett halv år kvar nu innan vi springer ut. Jag önskar att det var två och en halv dag istället. Hehe. Eftersom jag inte har skrivit på ett rätt så bra tag ska jag göra en lista från torsdag till idag. Here it comes:

Torsdag:

- Skolan började om.
- Lasergame med syskonskaran (Jag kom sist...)

Fredag:
- Skola.
- Kom hem till A och gick och sov några timmar.
- Nina och Fredde kom förbi och vi tog det bara lugnt och såg en film.

Lördag:
- Sov alldeles för länge.
- Gör iordning mig medans Danne och Jonas kommer.
- Nina och Fredde kommer.
- Vi for till ett "spökhus" i närheten av sikfors.
- Vi for nästan till Älvsbyn och vissa klättrade upp på en stege på ett berg.
- Polisen kom och frågade vad vi gjorde.
- Polisen for därifrån utan att bli sura.
- Vi for till Älvsbyn och köpte korv.
- Vi for hem till Öjebyn igen och gick och la oss nästan direkt.

Söndag:

- Sov alldeles för länge idag med.
- Mamma och pappa kom och hämtade mig och vi for till Sandra, Jesper och Lovis.
- Jag matade ett barn (Lovis) för första gången.
- Jag tog av en blöja från ett barn (Lovis) för första gången.
- For hem.
- Gjorde mat (nudlar och wook grönsaker).
- Såg "A walk to remember" med mamma och pappa.
- Sitter här och skriver blogg och intalar mig själv att jag måste plugga.

Det var väl så gott som allt jag har gjort dom senaste dagarna. Nu är det bara att ta mig själv i kragen och plugga lite nk! här har ni lite bilder på Lovis från idag:


Kommentarer
cg säger:

Det kan man! ;D

2009-01-12 | 14:56:53
Bloggadress: http://camiillagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback