Och så vidare.

Idag har det faktiskt inte hänt så mycket. Jag har så gott som sovit bort hela dagen. Jag blir nog trots allt tröttare av det där möglet i skolan. Imorgon har vi grupp prov i nk. Jag tror jag kan så gott som allt eftersom jag pluggade igår och jag har även pluggat idag med så det ska nog gå bra. Jag har just testat att se den nya serien "Lipstick jungle" och den var väl sådär. Det är väl ganska svårt att säga någonting om en serie när man bara sett ett avsnitt. Men eftersom det är samma personer som har gjort den som har gjort "Sex and the city" så är ju ribban ganska så hög. Nu ska jag nog gå och lägga mig tror jag. A sitter och nöter Pistvakt och det är ju lite utnött så jag satte mig vid min kära dator istället.

Kommentarer
Linnéa säger:

AHA! I've got it! Det är pga möglet du somnar så sent på kvällarna xD Du blir typ hög av det men det börjar inte verka förän efter flera timmar xD (alltså på kvällen) DÄR har vi det! xD

2009-01-12 | 23:17:41
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/
therese säger:

Pfft, sluta hitta på! Du var lika trött när du gick i nian...

2009-01-13 | 08:57:29
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback