Nödvändigt.

Jag skriver ett inlägg till bara för att jag har så himla tråkigt. Några i klassen har börjat prata med cyon och jag ska försöka hinna med det också eftersom det tydligen är sista dagen idag. Än har jag inte hunnit prata VeMen, men jag är inte klar än så jag kanske hinner med det också. Vi får väl se vad som händer.

Jag är fortfarande lika trött som jag var innan och orkar knappt jobba. Men jag har ingenting att jobba med här eftersom jag håller på att skriva hemma och har hunnit en bit så jag blandar bara ihop en massa om jag skriver på två olika ställen. Så det är bättre om jag gör allt hemma. Så då får jag sitta på lektionerna och skriva blogg istället. Lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback