Mys dag.

Nu har jag duschat, haft hårinpackning, haft ansiktsmask, rakat benen, noppat ögonbrynen och fixat till mina naglar. Jag känner mig som en ny människa! På ett ungefär iallafall. För ett tag sen var vi hos Therese och jag fick pengar av pappa till att gå på ica och köpa ett nytt LYPSYL!! (Mitt förra har försvunnit spårlöst..) Så mycket mer har jag inte hunnit göra idag. Jag har pratat lite med A i telefon men annars har det varit lugnt, men ibland måste man ju faktiskt ta det lugnt också. Imorgon ska jag fara till mormor och klippa topparna så det inte blir så tovigt. Mormor ska komma och hämta mig när jag slutar (11.20). Och så blir det väl att färga håret någon dag också. Blont tror jag att det blir ändå. Men om jag inte blir nöjd så får jag väl färga om det igen. Och det är någonting jag kommer göra direkt om det blir platina blond. Usch. Har aldrig haft platina blont i hela mitt liv och kommer aldrig att ha det i mer än en dag. Så det så. Någon dag i veckan ska jag försöka gå till handlarn och söka sommarjobb där. Jag vet att det är tidigt men man måste ju söka i tid och så ska jag fråga om jag får jobba någon helg också. I need money! Nu blir det tvn för min del.

Kommentarer
Linnéa säger:

NU LJUGDADE DU! xD När vi var små hade du typ platina!! XD

2009-01-13 | 23:51:53
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback