Mitt 2008.

Jag ska väl göra som alla andra och ha en genomgång över hur mitt 2008 har varit. Here it comes!

Januari:



Det var väl mest fester. Annars hände det inte så mycket annat än att jag kom på André att vara otrogen med Simon mot mig och att jag klippte mig kort :)

Februari:


Carro Sundström fyllde 18 så vi var hos henne på en väldigt stor fest som var väldigt trevlig. Annars så var vi på väldigt många andra fester också och det var en väldigt rolig månad. Och så for Therese och Jugge till Gran Canaria och kom hem med denna väldigt oemotståndliga Cola-flaska till mig som jag har kvar än idag.

Mars:



Sandra klippte min lugg och jag blev väldigt nöjd med det. Vi var på en massa fester även den här månaden och jag fick även träffa ormen Bertil som ägs av Carro.

April:



Det var en väldigt händelserik månad. Pappa fyllde 50 och både släkt och vänner samlades. Och så fyllde Jenny år så vi hade tjejkväll hos henne och gjorde en underbart god tårta. Frisyren på bilden hade jag på pappas 50-års fest och har tyvärr inte lyckats göra en liknande frisyr sedan dess.

Maj:



Vi var dumma nog att köra moppe till fällfors bara för att få se streetrace. Det var tufft.

Juni:



Jag gick ut nian och det firades med fest. Vi var bland annat en stund i badhusparken och tittade på alla leende studenter.

Den 4 Juni blev jag faster. Det var då min lilla skatt Lovis föddes.

Juli:


Hittar inga bilder från just Juli. Men jag sommarjobbade och sålde korv på stan och det gick bra. Annars var det en ganska lugn månad.

Augusti:



Lovis döptes till Lovis Alina Hurtig. Mormor fick även permanenta mitt hår (vilket jag fortfarande har kvar lite av och är VÄLDIGT less) Jag färgade håret brunt och så for vi till Jennifers farmors stuga vilket var väldigt mysigt.

September:

Hittade inga bilder som jag säkert ver kommer från september. Men Therese kom med beskedet om att hon skulle köpa en chihuahua som dom först hade tänkt att ge namnet Charlie men fick namnet Ozzy.

Oktober:



Jag fyllde år och det var en väldigt kraftig översvämmning. Den helt underbara André bjöd ut mig på hotell i födelsedagspresent och där har vi väldigt fina upplevelser ifrån.

November:


Jag gjorde slingor i mitt hår och blev väldigt nöjd. Har kvar det än idag och ska snart färga någon annan färg för att jag är less men är ändå fortfarande nöjd.

December:

Tänker inte lägga upp några bilder ifrån December eftersom ni antagligen har sett alla bilder antingen här på min blogg eller på min pixbox så det känns onödigt. Men det var en bra månad i väntan på julen.



Så har ungefär mitt år sett ut och det har både varit ett år fyllt med blod, svett och tårar men även skratt, kärlek och vänskap. Jag är väldigt nöjd med mitt år och hoppas att nästa år blir lika bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback