Min fantasi räcker inte till till rubriken

Nu har jag precis kommit hem från skolan/stan och väntar på att A ska komma. Imorse var jag ju på ungdomsmottagningen och det gick bra och hon skrev ut ett recept för tre månader så jag ska komma tillbaka då. Jag slutade kl 11.00 idag eftersom att vi inte hade någon spanska, så då gick jag in till stan direkt och hämtade ut p-pillrena. Jag gick även förbi åhlens och bytte min väska som för tredje gången har gått sönder. Och då valde jag ut en ny väska för samma pris och fick den istället. Den var skitsnygg! Nu väntar jag på att det ska bli den 31 så att jag får mitt studie bidrag och kan köpa mina efterlängtade jeansleggings och kanske någonting mer. Men den här månaden ska jag ändå försöka att vara lite sparsammare än vad jag har varit alla andra månader. Jag ska ringa Birgitta och fråga om jag får jobba i helgen också tror jag, eftersom hon aldrig hör av sig. Idag ska jag försöka släpa mig till konsum och fråga om jag får sommarjobb där. Jag har hunnit städa lite sen jag kom hem och ska försöka dammsuga och fläkta mina sängkläder så inte A dör av allergi chock när han kommer hit. En liten stund till vill jag ha honom ;) hehe.

Jag ska försöka skriva lite på min artikel som ska vara inne på måndag. Good luck to me!

Kommentarer
cg säger:

Jajjemän, eller om du menar A walk to remember så har jag sett den :P

2009-01-22 | 19:58:16
Bloggadress: http://camiillagrahn.blogg.se/
Sandra och Lovis säger:

Härligt! =)

Då kanske man får ha sin ifred då =)

hehe

2009-01-22 | 22:22:27
Bloggadress: http://spikesandra.blogg.se/
Linnéa säger:

HAHA! Men cheese vilka budgetväskor XD hahah! Hoppas att denna håller xD

2009-01-23 | 18:56:46
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback