Mer-trafik.se ?

Jag har gjort en användare på mer-trafik.se men det funkar inte för mig eftersom någonting var fel på allt jag skrev, och dom sa att dom skulle skicka ett mail men jag har inte fått något mail än så då skickade jag in ett till dom där jag berättade att det inte funkade för mig för jag vill bli medlem där. Om det är någon som har samma problem och vet felet kan ni gärna få säga vad det är?

Nu har jag pluggat lite spanska iallafall och har kommit hem från A för ett tag sen. Nu blir det sängen för min del där jag ska ligga och läsa min helt underbart bra bok som jag har fått låna av Andrés mamma och den heter Tillbaka till livet och är en sann historia. Det kändes som om det här blev ett ganska grötigt inlägg, men jag är ganska trött och blandar ihop orden litegrann. Ha det bra!

Kommentarer
Anonym säger:

HAH xD Jamen på riktigt! Swainigt likt dig ;D ahha xD

2009-01-21 | 22:39:58
abduhla ali murchmed rasmarsh svensson säger:

Väldigt grötigt måste jag få säga!

2009-01-21 | 23:15:16
Augustikid säger:

NamnSmycken - www.augustikid.se

2009-01-21 | 23:20:00
Bloggadress: http://augustikid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback