Inriktning och indviduella val klart.

Idag har jag lämnat in och bestämt mig för vilka val jag ska välja. Det blev samhälls-samhälls trots allt tvekande, men jag tror att jag kommer trivas. Jag valde foto och massa andra saker på indviduella valen och det tror jag också kommer bli kul. Jag ser framemot att börja skolan och få gå i samma klass som gulle-Jessica.

Nu sitter jag ensammen hos A (som vanligt) och väntar på att han ska komma hem. Den här gången är han och hjälper hans granne med att flytta lite saker. Idag har jag gått på stan hela dagen och tittat på allt som jag vill köpa imorgon när studie bidraget kommer. Fast jag kommer inte att ha råd att köpa så mycket eftersom jag är skyldig både mamma och A pengar. Men mina efterlängtade jeans leggings ska jag då köpa! Däremot så blir det nog inte att jobba på lördag. Birgitta skulle höra av sig om hon ändrade sig men det kommer hon säkert glömma bort även fast hon inte kommer att jobba.

Ikväll ska jag sova hos A. Jag måste även hinna med att plugga spanska eftersom vi har förhör på två kapitel imorgon fast vi inte har haft spanska på typ 2 veckor. Nu ska jag fortsätta vänta på att A ska komma hem.

Kommentarer
sandra säger:

klart som FAN. snygga trosor jag ahr va?:D

2009-01-30 | 00:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback