Hur kan man vara så slut?

Nu är jag hemma efter en lång och dryg dag på skolan. Vi dansade idag, vilket inte var så roligt. Egentligen gillar jag att dansa, men då ska det vara roligare danser också, plus att vi körde mer komplicerad dans under högstadiet. Och så måste vi dansa på torsdag också. Och nästa onsdag. Jag ser inte framemot det kan jag lova. Men det är ju obligatoriskt och jag vill inte ha någon frånvaro så det är bara att stå ut. En sak som jag inte fattar är varför man måste ha idrott? Det är ganska onödigt tycker jag, det är nog hårt att hänga med iallafall, och sen ska man tvingas ha idrott också. Vissa av sporterna kanske man gillar, men andra kanske man hatar. Onödigt.

Dagen kommer att spenderas åt plugg. Men som vanligt när jag kommer hem blir jag jätte trött och vill bara sova. Men inte det, jag måste bli klar, och jag måste börja nu om jag ska bli klar. Någon gång ska min blogg bli lika känd som Blondinbellas (man kan väl hoppas?). Nu blir det plugg.

Kommentarer
Linnéa säger:

AHA! Now i SEE xP Joo x) du finns... men du är nog den enda som läser min blogg xD ahhahaha!

2009-01-26 | 23:31:34
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback