Hellu.

Jag har just sett en film som hette "loveless in los angeles". Den var faktiskt bra. Nu sitter jag och är väldigt utråkad och för ett tag sen överaskade Molle  mig genom att hoppa ut ur min garderob. Man kan inte lämna dörren uppe en sekund så kommer han in. Nu sitter han iallafall på mitt bord och stirrar på mig och vill ha uppmärksamhet. Idag åt jag middag kl 11.20. Och före det så hade jag inte ätit sen 21.00 sp jag hade inte ätit på över ett dygn. Inte bra för en människa som jag. Jag tror jag ska sätta mig och se på tv eller se på någon film. Kanske ska se "A walk to remember" igen. Så grymt bra film och jag är såå förälskad i den. Jag hittade en bra låt som är från den filmen som jag tänkte att jag skulle dela med mig av. Jag är då helt hyper just nu eftersom jag har fått i mig nästan en hel Cola. Och annars har jag varit trött hela dagen för att jag inte ätit någonting. Men Cola gör susen! Här har ni låten by the way:


Switchfoot - You

Kommentarer
Linnéa säger:

AAH! Jag hann typ se tre sekunder av klippet åsså fick jag typ tårar i ögonen xS ÄLSKA "A Walk to Remember" alltså!! <33

2009-01-04 | 13:44:44
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/
Linnéa säger:

Tack =) Joo, det hoppas jag med... jag vill dock vara frisk NU så att jag hinner träffa Alex en sista gång innan hon far och blir borta LÄÄÄNG xP hata baciller =( morr på dem xP

2009-01-04 | 19:33:27
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback