Hellu.

Hejsan! Jag sitter hos A alldeles ensammen eftersom att han har farit ut och kört skoter med sina pojkvänner (så gott som dumpad?) nu ska jag snart hem och hämta nya p-piller och göra mig i ordning inför ikväll. Men jag måste övertala mamma och pappa att skjutsa in mig också, och det kan ju bli ett problem. Igår såg jag på Let's dance. Egentligen gillar jag inte att se Let's dance, men jag ville se Blondinbella, som även åkte ut. På fredag får jag pengar och då ska jag shoppa, shoppa, shoppa! Fast jag är skyldig både mamma och pappa och A pengar så det kommer nog inte bli så mycket shopping. Bara jag får råd med mina älskade jeansleggings! Men nu måste jag ringa mamma och pappa. Föresten är min mobil helt out of control nu så jag ska byta till en äldre när jag kommer hem. Ha det!

Kommentarer
cg säger:

Ja, den är jättebra! :D

2009-01-24 | 12:58:04
Bloggadress: http://camiillagrahn.blogg.se/
cg säger:

Ja, den är jättebra! :D

2009-01-24 | 12:58:48
Bloggadress: http://camiillagrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback