Helg planering.

Nu har jag samhälls. Men jag ägnar den mesta tiden åt att läsa andras bloggar och hålla på. Min stol håller på att knarra ihjäl sig. Jag tror att det är något fel på dom här stolarna som gör så att det låter som om man vore dålig i magen. Nu har jag hela helgen planerad. Jag hoppas att allt blir av bara. Jag kan skriva vad det står i min kalender:

Fredag:
- STUDIEBIDRAG!!
- Gå på stan med Jenny.
- A far till Långträsk och blir borta hela helgen.
- Fest med Jenny.

Lördag:
- Jobba?
- Filmkväll hos Jessica och sova över hos henne.

Söndag:
- A kommer hem!
- Far hem från Jessica och kommer troligtvis att vara med A.

Så kommer min helg att se ut. Ganska så fullpackad. Men jag ser framemot den väldigt mycket fastän jag kommer att sakna A. Det är nog fösta gången sen vi blev tillsammans som vi är utan varandra en så lång tid. Men ibland behöver man ju sakna varandra också, eller hur?


Kommentarer
Linnéa säger:

Vem är jessica? =)

2009-01-27 | 21:58:07
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback