Grymt less!

Jag är så grymt less på allt detta pluggandet. Och när man väl har pluggat färdigt så blir det bara mer plugg! Skit plugg! Jag vet att vi blir förberedda inför högskolan. Men ändå, lite fritid måste man väl få ha? Jag vill bara bli klar känner jag. Så för min del blir det väl troligtvis att sitta uppe hela natten med allt detta plugg. Plus att mitt rum ser ut som en svinstia. Och jag har inte kunnat koppla av med en bra bok på hur länge som helst eftersom jag har läst/skrivit bokr ecension om min engelska bok som heter "Clay" för om jag skulle börjat läsa en annan bok medans jag läste den skulle jag glömma bort hur den var! Men nu är den då utläst och bok recensionen är så gott som klar så det gör mig lite gladare. Men det jag inte har tänkt på att vi har till v. 5 på oss med den och den är ju så gott som klar, men då har jag massa saker som typ ska vara klara imorgon som jag knappt har börjat med. SKIT! Ibland ångrar jag verkligen att jag valde samhälls men jag tror att det första året är hårdast så det lugnar nog ner sig efter ett tag får jag hoppas.

Igår färgade jag föresten håret. Jag färgade med en färg som heter "askblond" och den är fin. Det blev dock inte så stor skillnad men jag blev nöjd. Och så ska jag fara och klippa mig hos en frisör (vilket jag  inte har gjort på typ två år eftersom Sofia, som typ är frisör jämt brukar klippa mig) så det är jag taggad för. Och så när jag får mer pengar blir det väl att färga håret hos en frisör också. Det ser jag framemot. Ska gå och söka sommarjobb i veckan.


Så här kommer jag se ut om pluggandet fortsätter

Kommentarer
therese säger:

Inte för att göra dig besviken men.. Jag tycker att ettan var det slappaste året! ;P

2009-01-19 | 18:06:16
Bloggadress: http://theereese.blogg.se/
Linnéa säger:

BAHAHHAHA! XD Så UNDERBAR BILD :D:D: xD

2009-01-20 | 23:33:26
Bloggadress: http://linneaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback