Gott 2009!

Jag har inte hunnit skriva på ett ganska bra tag men då får jag skriva lite av händelserna dom senaste dagarna:

Onsdag (NYÅR!!!):
- Vi började kvällen genom att fara till KG i Degeränget.
- Sedan kom Nina, Fredde och Jonas och vi satt där ett tag.
- Sedan begav vi oss till Hortlax där vi var ett ganska bra tag.
- Sedan for vi och hälsade på Jenny.
- Vi tog en paus och for hem och åt.
- På tillbaka vägen till Jenny firade vi 12-slaget.
- André började må dåligt och for hem.
- Jag stannade kvar ett tag tills det var dags för mig att fara hem.

Tack för ett väldigt lyckat nyår gott folk! Ha ett fortsatt bra 2009!

Torsdag:
- Sov alldeles för länge.
- Begav oss till Andrés pappa.
- Såg på tv hela dagen.

Fredag (Idag):

- Sov även idag alldeles för länge.
- Steg upp och gjorde gröt.
- Såg på tv.
- For till stan och köpte en tröja och ett linne.
- Såg på bio ("Allt flyter", väldigt bra film)
- Åt på max.
- For hem till André och packade.
- For hem till mig ensammen eftersom jag ska jobba imorgon..

Ja, det var nog allt. Som sagt så ska jag jobba imorgon. Ska springa och ta bort sminket från dagen, sen blir det att gå och lägga mig. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback